Geschillenregeling
Hondenoppas heeft met trots een geschillenregeling. Dit vinden wij belangrijk, omdat wij onze bezoekers altijd voor 100% willen helpen. Wat er ook gebeurd.
Hoewel eigenlijk niet gebruikt, zijn wij er trots op. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een dienst van Hondenoppas.nl.
Dit vinden we dan erg jammer. Neem in een zo'n geval direct contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt mailen naar . Wij reageren dan uiterlijk binnen 5 werkdagen.
Het klantenservice team en de directie van Hondenoppas.nl heeft service centraal staan. Als u niet tevreden bent over de klantenservice kunt u dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar .
Mocht u een klacht hebben, dan leren wij daar graag van!
Belangrijk: dit gaat alleen om de dienst van Hondenoppas.nl. Hondenoppas.nl stelt zich tot doel om via internet vraag en aanbod betreffende particuliere hondenopvang bij elkaar te brengen. Hondenoppas.nl kan geen verantwoordelijkheid accepteren voor de geselecteerde kandidaten ten aanzien van de uiteindelijke kwaliteit van hun werkzaamheden. U maakt zelf een (voor)selectie, gaat zelf de gesprekken aan en maakt zelf de (financiƫle) afspraken op basis van uw eigen wensen en criteria.